Min maskin och jag.

Om det är en hushållsmaskin jag verkligen uppskattar så är det kaffebryggaren. Jag tycker verkligen om min kaffebryggare. Eller nej, jag ÄLSKAR fanimig den lilla rackaren. Nästan så mycket att jag vill dela säng med den. Naken hud mot ljummen plast i nytvättade lakan. Om det hade varit helt PK så hade jag förmodligen även tagit den to the third base, if y’all know what I’m sayin.. Dessvärre, har jag nyligen fått lära mig, är det enligt lag är absolut förbjudet att idka samlag med en hushållsmaskin. Maskinelag heter det och straffet för detta är hårdast möjligt. Konstigt på ett sätt, men förmodligen fyller det sin funktion. Jag menar, en maskin kan ju inte själv uttrycka sitt missnöje över ett förhållande. Dessutom befinner den sig i underläge, sett ur ett maktperspektiv.

Synd ändå, på någe vis.

 

Kommentera

