Fantastiskt ostimulerande kväll

Herr.e.gud. Jag är så uttråkad. Göör-mäny sidor kurslitt om skönlitteraturens uppkomst att läsa (Zzzzznarck). Gööör-möcke tvätt som ska vikas in i gardden (fantastiskt ostimulerande aktivitet). Gör-mö mer mat som borde ätas idag (redan mätt).

Ja men ni ser ju själva.

Vad som i nuläget kan göra mig mindre uttråkad/höst-opeppad;

1. Resa till ett varmt ställe (Kryssning i karibien kansche?)

2. Kula kvällar fast höstmörkret lägger sig som ett lock över sinne ute och inne……… (Poesi, poesa’, jag är allt finurlig ja’)

3. Muskler frampoppandes såhär på kvällen så att jag kan olja in mig, näcka och slå en pose eller två framför spegeln. Mmmmmmmm…..

4. Extrajobb som får pengarna att inåt rulla. Så att jag kan betala en slant och få……. kn…….

Nä,

SKOJJA!

Humorn är det sista som lämnar en.

Kommentera

