Köttslig lust

Det kan vara så att min författarådra har blivit pånyttfödd. Jag bara känner en sådan lust att skriva. En köttslig lust. Lite skrivkåt.

Kul va?!

Något som är sjiiukt kult är att jag har blivit så in i helvetes stark. Ett litet muskelknyte till flickebarn. Jag tränar och äter och räknar kalori-och proteinintag n’ shit. Det här med räknandet trodde jag aldrig att jag skulle ägna mig åt, men så äre. Vill man ha resultados så äre bara att räkna på. Just idag har jag varit mer aktiv än vad jag har varit på länge, så för att hålla rätt intag måste jag nog ägna resten av kvällen åt att… sitta still och äta?

”Jobbigt för mig!” (obs! ironi)

 

Kommentera

