I’m leaving on a jet plane.

Tänkte att Ramones gamla dänga kunde passa in en dag som denna. Bara det att den egentligen inte stämmer, cause I’m leaving on a bus, mindre rockigt. Men today leavar jag and I don’t know when I’ll be back again, oh babe, I hate to gooooooo. Typ. Egentligen tycker jag att det är rätt skönt, och någon babe har jag ju faktiskt inte.

Uppsala väntar återigen och min studiehjärna ska denna termin få visa sig från sin bästa sida. Allt ska bli så fint och så bra och så kul. För denna termin ska jag ha KUL. Denna termin ska jag vara en duktig student. Jag inser nu att det möjligtvis kan uppstå problem när jag ska kombinera dessa två. Men äsch, problem är kul, jag är något av en problemlösare, jag.

Vad jag däremot, på riktigt, ska ta tag i framöver är min stresshantering. Eftersom den i nuläget ligger på 0,0 och jag under min resa till Marseille höll på att dö av kaninpuls och nervösa sammanbrott ett par gånger under fyra dagar, känner jag att det är någonting jag bör ta tag i. Helst igår.

I incheckningsdisken hos Ryan Air (som visserligen suger valpung), fick vi veta att vår registrering av incheckningsbar väska på DITRESAN inte gått igenom deras system (som även det suger valpung). ”Ja, då lägger jag till ert bagage här i efterhand, så då blir det 1050 kronor tack. Högsäsong vettni tjejer, då stiger priserna på sånt här ::D:D:D!!!!” I det skedet såg jag förmodligen ut som att jag skulle skaka mig själv till svimning, så jag fick kliva åt sidan och lämna över ärendet till min stabila kompanjon.

Alltså, det här är inte hållbart för ett moget och vuxet liv. Nu är det jag som skärper till mig, uppsöker någon som kan sjunga lugnande för mig och går vidare med mitt liv.

Kommentera

