Sjuk som en lort.

Ynkligsjuktjej_89.

Ynklig och sjuk som en liten bajspartikel. Hostar och pustar och frustar vart hän jag går. Men hey, vem klagar? – Inte jag. Om det är något jag har lärt mig i mitt liv, så är det att det inte lönar sig att klaga…

….

… Hahahaha! Nej, det där var ljug.

I’m the fucking master of complaining! Klagar jag inte högt, så klagar jag i mitt stilla sinne, var så säker. Om någon står i min väg viskar jag försiktigt fram ett ”ursäkta?” (eftersom jag är vänast på denna jord), men i bollen vrålar jag ”Really?! REEEALLYYYYYYY?! Flötta! Ja, FLÖTTA PÅ DIG SA JAAAAAAAG!”

Små, ofarliga klagomål sipprar dock dagligen ur min orala håla. ”Aj…. jag har ont i knäet”, ”Oh, jag fick ont i nacken”, ”Aj.. *snyft* jag bet mig..”.

Ett tag sov jag med ena ögat öppet i rädsla att bli strypt av någon klagomålstrött familjemedlem. Tur att jag har flyttat nu, det dröjer förhoppningsvis ett par år innan min sambovän vill skada mig.

Kommentera

