Jag älskar inte det här.

Höstjävel. Äckliga, kalla, blåsiga, dum-i-höve-höstsate.

Jag känner hur höstdepressionen raggar upp mig och bah ”Du, jag. Idka samlag. NU!”- Nej. Jag vill INTE ligga med dig, deppo.

Varje dag känns som en feberdag i kallt väder, eller kanske mest idag. Och kanske mest för att min kropp försöker återhämta sig ifrån en intensiv (men wünderbar!) vecka. Och en helg med grymt mycket alkohol.

Men äh, bajshöst. Jag får hemlängtan. Bättre höst än den för ett år sedan dock. Fo’ sho’.

Hallejullan!

Kommentera

