Fist i en pessimist.

Mina humörrubbningar vet inga gränser, men en dag som denna är det ju heeeeeelt underbart?! Jag är så gla’ jag. Häromdagen var jag butter och vrång, men det är kul med. Det kryddar livet lite, att inte veta om man kommer vakna upp fly förbannad och vilja bänga huvudet i kylskåpsdörren på morgonen om de spelar en käss låt på radion.

Jag tror att jag är glad för att vi har överlistat studentlivet..? Vi äter en sån sjuuuukt bra kost, jag och Caroline. Ikväll efter träningen blev det ett par rostmackor med gräddstuvade kantareller. Haha, alltså, vilka förutom vi får ihop det så bra? För att citera mig själv (eftersom att citat som kommer ifrån mig själv är de bästa citaten) ”MEN GUUUUUD, VI ÄR JU SÅ HUSLIGA OCH UNDERBARA ATT DET FAN ÄR ÄCKLIGT!”

True story.

 

Kommentera

