Jag baaaara pluggar, jag. Ojojojoj. Hinner inte med någe annat.

Oj, himmel! Här har jag minsann inte aktiverat mig det senaste. Hemsk ledsen.

Som nybliven student hinner jag bara med att baka, panera fisk, göra gräddstuvad broccoli, koka sylt, plocka äpplen och körsbär.. och kanske läsa några sidor i någon av mina kursböcker. För det ÄR sant. Jag har verkligen bakat och lagat nåt så djävulskt mycket avancerad mat. Ihop med Caroline då, min sambo. Iiiihhhh, alltså det är så roligt att bo med en vän. En vän, vän. En snäll vän. Ok? Vi hushåller som om vi aldrig gjort något annat i våra 22-åriga liv. Hushåller och insparksfestar om vartannat. Allt för att slippa läsa om olika lärandeteorier…

NÄ, skoja bah. Det är rätt kul att vara student den här gången. Även om jag, istället för att läsa om lärande och kulturella redskap, ju sitter här? Hoppsan.

 

 

Kommentera

