Något som inte riktigt stämmer här?

Bokar upp mig på hårdträning – ångrar mig och avbokar pga. fint väder – blir arg på mig själv för att jag avbokat -bokar igen – blir trött av tanken på att träna och vill avboka – tiden för avbokning av träning har gått ut.

Tröttsamt minst sagt, men jag tar det som ödet. Eller som ett bevis på att jag är lite efterbliven. Det kan vara båda delarna.

Lätt efterblivenhet kan jag dock ta, när jag har en kickin’ sommar framför mig. Parisresa med sköna flickor comin’ up! Åååhhhjojooojjj, jag blir pirrig bara jag tänker på det.

Hur som haver. En och en halv dag passerad med, vad som verkar vara, balans bland mina hormoner. Vågar dock inte ta ut någon glädje i förskott. Det kan lika gärna krackelera om någon halvtimme eller så. Living on the edge. Det gör vardagen så mycket mer spännande att inte veta vilket humör som kan komma att dominera de närmsta minutrarna.

Kommentera

