I detta nu.

Just nu. Just precis nu, är jag mitt allra festligaste jag. Skämten och ordvitsarna sprutar ut ur munnen min. Som om ett års skämtlager plötsligt bestämmer sig för att nu, nu är det läge att släppa ut vitsarna.

Tråkigt nog, finns det ingen här som kan ta del av funny Fanny just nu. Åh, vad jag sörjer. Jag funderade på att filma mig själv för att sedan spela upp det för alla jag känner. ALLA. Ingen skulle komma undan. Men sen kände jag mig lite osäker på om det skulle uppskattas?

Jag hittade min gamla, gamla bloggy med. Och oj, vad jag har varit rolig genom åren. Jag har skrivit så gudomligt roligt att jag själv legat dubbelvikt och skrockat ”ojojojoj, vilken rolig tjej!”. Det absolut roligaste var en konversation mellan mig och Sara, från när vi båda var au pairer. Det hatet vi kände för våra monster-barn.

Ville bara skriva att jag är väldigt rolig just nu, om det är någon som vill komma hit dvs.

Kommentera

