I’ll be damned

Tränar som ett litet as för att få en grym fysik och en snygg, muskulös ryggtavla. Och vad händer? Jo, men då får jag väl FINNAR på min numer snygga, muskulösa ryggtavla?! Snälla, säg att någon skojar med mig. I’ll be damned om det här hårda, fysiska arbetet ska vara förgäves. Jag säger dig, I’ll be damned.

Paniken inför min framtid (om jag har någon?) börjar återigen bubbla upp. Kikar på möjliga utbildningar flera gånger om dagen, men känner ändå att ”njäeh, låter tråkigt/jobbigt/svårt/onödigt”. PANIK. Halvåret med franskastudier lämnade djupa ärr i mitt psyke. Jag vågar inte utsätta mig för den pressen igen! Ligga och snyfta på köksbordet med grammatikboken framför mig. ”Jaaaaaaag…. vi-h-ill inte mer.. buähäähää.. det … är för… SVÅÅÅÅRT!”

Kanske ska jag slå vad med någon om att jag kan bo hemma tills jag är 40 år fyllda. Så att jag kan vinna någonting i mitt liv dvs. Leva på min fantasi. Det har jag gott om.

Ya’maican me crazy!

Nej, men alla… 2 (?) som kanske läser dessa ord om… 3 (?) månader, säg vad jag ska bli! NU!

3 thoughts on “I’ll be damned

Kommentera

