Dammigt vare här!

Ack, den skrivlusta som bara infinner sig vid tillfällen då jag vill lägga mig ner och gråta och/eller har röv-mycket att göra. Nu, däremot känner jag inte ett jättestort behov av att fälla tårar, inte heller har jag röv-mycket att göra. Ibland har jag t.o.m så lite att göra att jag funderat på att hoppa på någon distanskurs.

”Hepp hepp! Nänänänä, kommer inte på frågan. Stopp för fan, innan du gör något dumt här! Du vet ju att du då istället tippar över åt andra hållet, blir totalt ihjälstressad, faller ihop i gråthögar och fräser åt allt och alla. Lite som ständig Pms.”

Oops, nähä. Skippar väl det då. Ingen balansgång här inte, inga gråzoner ALLS. Men det är kanske charmigt, vad vet jag? Om man är flexibel i sin tolkning kan man säga att det tyder på att jag är en passionerad människa..

Om någon där ute säkert kan säga vad jag vill bli när jag blir stor, är de varmt välkomna att höra av sig. Tills dess får vi väl hoppas att ev. utbildning som krävs är anpassad för folk som inte orkar tänka. Mycket färgglada bilder och roliga figurer att titta på?

Kommentera

