Rensa ut.

Förmodar att jag är inne i någon slags fas. Man skulle kunna beskriva det som en rensningsfas av något slag.

Rensar ut och fyller på med nytt krut. (Ahhh, tillfredsställelsen efter ett poetiskt mästerverk).

Det är dock inte utan panikkänslor jag tvingar mig själv att klicka på ”Deleteoch sedan även på ”Töm papperskorgen”. Ja men jag skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hetsa mig inte sååååååååå. Jag behöver göra det i min takt.

Men bilderna från Rhodos då? Hur ska jag göra med alla dessa, underbara, fina bilder på oss och havet? Endast behålla de bilder som är på mig? Klippa i Paint kanske vore en idé. Nästa gång ska jag åka på semester helt själv. Fo’ sho’.

Älskar, älskar, ÄLSKAR detta.

sleeptalkinman.blogspot.com

Hej på dig!

Kommentera

