Men hoooooooooooorkuksballe!

Min frustration slår i taket, ta mig fa-an.

Dator slutar fungera – skickar in den på lagning – får tillbaka den, blir lycklig, upptäcker ett nytt fel som inte fanns där innan – skickar tillbaka den – väntar, dör lite inombords för varje dag jag är utan dator – får tillbaka den, blir glad, nej vänta… blir FÖRBANNAD. Samma fel är kvar – skickar tillbaka den – vill dö.

Kul. Det knäcker mig, en till motgång och jag sätter mig i en gungstol och väntar på döden.

Jaha. Nähä. Då var väl batteriet på datorn slut och eftersom den INTE GÅR ATT FITTLADDA så får jag väl leva amish ett par veckor till nu.

Kommentera

