Så arg. Så arg.

Dä ä inte hur man ha’re dä ä hur man ta’re. – Och jag tar allt så jävla dåligt. Hemskt, fruktansvärt dåligt. Jag blir knäckt då jag sett fram emot att äta de sista resterna av gårdagens mat och den visar sig vara slut. DET KNÄCKER MIG.

Idag blev jag totalt nedbruten när solen förrådde mig. Jag såg fram emot en ”ledig dag” i solen ihop med mina soon-to-be uppbrända kompendium och kursböcker. (stor pappersbrasa hemma hos mig efter sista omtentan)  Solstol drogs ut, filt med och ur datorn flödade musiken. Fem minuter senare tittar jag upp och ser grått. Bara grått. Putain de merde. Ska det inte, rent generellt, vara finare och varmare i södra idiot-Sverige? Och borde inte fotboll byta namn till fittboll? Jag blir bara så arg och gråtfärdig. Så arg. Så gråtfärdig.

Jag kanske borde satsa på någon anger management-kurs till hösten istället för att läsa matte på komvux?

How who hayve, det blir inte roligare än sådär idag. Och nu när solen skiner igen har jag bestämt mig för att bojkotta den ”bara för att ge igen” och sitter således inne resten av dagen. Jag går en blek framtid till mötes.

Lämna en kommentar