Kissrelaterat.

I helgen kom jag på Det, det med stort ”d”. Mitt kissproblem, eller snarare, min kissblåsas problem. Jag ligger ett steg före den jäveln nu. Nu kan jag smida lömska planer…

Hör här.

Under hela mitt liv har jag grämt mig över att jag ärvt morfars och även mammas mikroblåsa, jag accepterade det men var inte nöjd med mitt viktiga organ. Men nu, efter att jag förra veckan jobbade 8 timmar och hade annat att tänka på, förstår jag att det jävla lilla organet i alla dessa år bara jävlats. Fy fan för osolidariskt organ. Tydligen behöver jag inte vara en manisk kissare längre. Det gäller bara att vara så upptagen att jag inte tvingar fram kissnödighet i brist på annat att göra.

”Jag blir bara kissnödig när jag har tråkigt!”

Kul det. Kul också att jag börjar få bra betyg nu när kursen lider mot sitt slut. Bra!

Kommentera

