Restlooseness

Min rastlöshet är inte att leka med alltså. Knappt har jag varit hemma ett dygn innan det börjar klia i benen och hjärnan skriker ”HITTA PÅ NÅGOT DÅÅÅ!”

Kul då att:

1. Jag bor i Kinna.

2. Min mobil inte fungerar eftersom Telia och Halebop (har det visat sig) lider av någon slags efterblivenhet.

3. Robin Hood åkte hem till Svendjungeln.

4. Alla vänner är uppbokade for som löööv-making denna afton.

Bajsballe.

Eftersom jag endast spenderade 1000 riksdaler i Englandet, bör jag kanske börja planera hur jag ska  förvalta mina nya tillgångar (skattepengar, hiiiyyyaaah!!). Resrumpan kliar, men så även jeansrumpan. För att kunna köpa ett par braller till jeansrumpan, måste denna även formas. – Nytt gymkort står därför höst upp på listan. Ok, pengarna kommer inte förrän i maj? Juni? Så vi får satsa på självsvält tills träningen kommer igång.

Ramadan deluxe.

Självsvält påbörjas efter kvällens middag. Eller kanske i morgon, som det ser ut ikväll får jag nog tröstäta mig igenom denna afton.

Gå i fred.

Kommentera

