Love the körv!

Kul grej, inte – Halebops reklam på spotify. Vem vill inte lägga sig raklång på vägen och invänta en lastbil? Jag vill. Hemskt gärna. Den där reklamen suger livsglädjen ur mig. Ja men skaffa Spotify Premium då? – Jo men visst, ge mig en trisslott med vinst på så löser jag det.

Gårdagen var, hur som haver (barnen kär..?), trevlig och nyttig. Tyvärr inte nyttig som i hälsosam och sund, utan snarare nyttig som i intagande av våfflor och diverse alkoholhaltiga vätskor, samtidigt som konversationerna skedde på engelska (därav det nyttiga, att öva upp sin engelska alltså). Så på det hela taget: Lite mindre nyttigt ändå. Mest kul faktiskt.

Jag buggade, och det är väl någonting som bör ses som en engångshändelse. Huh.

Självklara höjdpunkten var ändå, som alltid efter en utekväll i Kinna (dags att flytta nu? eller dö?), PG’s. Oh man, de gubbarna kan sin korv alltså. Oh mama!

Ser gårdagens korv-& baconätande (till frukost, nyttigheten själv har vi här!) som min hyllning till allas vår King Curtis.

Thank you for listening, over and out.

Kommentera

