Igen å igen å igen.

Försök nummer tre att hålla skrivandet igång, förklaras härmed inlett (inledet? inledat? lödat? Ja, jag ska bli språkvetare. Måste jobba på mina kompareringar okej?)

Min kreativitet flödar och jag får hjärtklappning  och svettningar när jag tänker på allt trevligt som skall skrivas här. För det mesta lär det bara bli ordbajs. Dvs. ord som inte har någon som helst betydelse och funderingar som uppenbarligen bara jag (tydligen funderar inte folk på om tänderna kan blekas lite, liiite om man ler och ser ut som en idiot i solariet?) har haft.

Kul det här, verkligen kul.

På tal om kul så var det mindre av denna vara då vi igår kväll, danssugna som få, kliver in på gamle Harrys och hör någonting som skulle kunna liknas vid ljudet från ett övergivet, uppochner-hängandes, illa skadat rådjursbarn. Karaoke. Kul, verkligen. ”Leva livet, kom så ska vi leva…” – ”Eh, nej. Det ska vi INTE göra, vi ska dö. Och ni också för den delen” var min spontana tanke. Tackar övre makter för att annat musik bjöds på en våning under.

Över och ut.

Kommentera

